tiistai 30. elokuuta 2011

Väkertelyä





Parina viime viikonloppuna olen touhuillut lasten kanssa, muovailuvahoja, halahelmiä (joiden oikean nimen minulle opetti kaksivuotias, ja olin ihan öö kun en tiennyt mikä ihme on halahelmi), värityskuvia, piirtämistä, pihaleikkejä, legoja. Maalasin myös hirsimökkiä, ja vietin aikaa ystävien kanssa Venetsialaisten merkeissä.

Ja parina viime päivänä täydellisen keskittymiseni on vienyt Sims 3. Koukutuin siihen jälleen, toivottavasti koukku katkeaa kohta koska niin se usein tekee, muutaman vuorokauden jaksan pelata ja sitten kiinnostus lopahtaa noin vuodeksi. Hassu peli. Ü

4 kommenttia:

  1. Mulla on ihan sama homma tuon Simssin kanssa! : D

    VastaaPoista
  2. Halahelmi, ai kun ihana :D. Mä tunnen vain hamahelmet, mut hala on melkein kuin halaus <3

    Kunhan itse kerkeän niin koukutan itseäni ehkä hieman Harry Potter ja Feeniksin kilta -pleikkaripeliin, se oli viime talvena ainakin oikein hyvä ajanviete :). Hyviä hetkiä Sims-maailmaan! :D

    VastaaPoista
  3. Ooo ne on siis hamahelmiä, kiitos tästä! :D en oo ees tajunnu tarkistaa asiaa kun uskoin kaksivuotiaan sanaa, lapsethan tunnetusti on fiksuimpia olioita tän maan kamaralla Ü

    VastaaPoista
  4. Lapset on ihania ja viisaita :) <3!

    VastaaPoista