keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Kirjoitusvimma.

Tänään on ollut ehkä hieman tylsä päivä. Olen ollut jotenkin vetämätön, aamulla oli hankala nousta sängystä kun olisi vielä väsyttänyt, koulussa tunnit matelivat, onneksi päivä loppui jo puoli kahdeltatoista. Palautin harjoitteluun liittyen kaiken palautettavan, ja nyt ei ole enää koulujuttujen tekemistä tällä viikolla. Ensi viikolla varmaan jännityksestäni en saa tehtyä mitään, joten toivon ettei myöskään silloin tulisi paljon töitä koulusta. Jännitykseni syy raukeaa 1. joulukuuta, kerron sitten enemmän, mutta pieneen operaatioon olen menossa.. Ü

Olen huoltanut omaa terveyttäni viimeaikoina, kyllä elämä on sitten kallista! Nyt pitää opetella sitä priorisointia, tai sitten täytyy opetella arvaamaan lottonumerot oikein.

Olen neulonut tilkkupeittoa, joka on ehkä jouluksi valmis. Suunnittelen myös ompelukoneella tehtävää tilkkupeittoa, jonka aion tehdä uudelle 20.11.2011 päivämäärällä syntyneelle ihanuudelle ♥ Olen triplatäti tätä nykyä, on se vaan mahtava juttu!

Kynsiä jaksan laittaa edelleen, aina kun vähänkään edelliset lohkeaa niin avaan jo kynsilakanpoistoainepurkin ja laitan lakat riviin ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti